داداش ذاکر زود رفتی


ztfhtbji9xir1g6d9tz.jpg

    نبود مغرور، میگفت مستم، میگفت کلب حسین هستم

ولایی بود، خدایی بود، ولی بیشتر رضایی بود

تا که یاعلی میگفتش، بدن دشمن میلرزید

خیلی هارو به سوی هیئت کشید

اونیکه باهاش دارم خاطره / نوحه های ِ سید جواد ذاکره

 

  http://www.majzobolhosein.blogfa.com/category/2

آخرین وداع کربلایی حمید علیمی و حاج آقا دارستانی

با پیکر ذاکر با اخلاص اهل بیت (ع) زنده یاد آسید جواد ذاکر

(لطفا نظرتون و حستونو بعد از دیدن این عکس برای ما بنویسید)miladghorbany.blogsky.com

حسین پناهی

ماندن
به پایِ کسی کـه دوستَش داری
قَشنگترین،
اسارت زندگی است...!

حسین پناهی

حقیقت نوشت

گنهکارى گنه کرد و پشیمان شد ز کردارش

گنهکار پشیمان را نبخشیدن ، گنه باشد . . .

من فقط دوستش داشتم!

 

اکبر عبدی همبازی مرحوم حسین پناهی، خاطره-ای از همکار سابقش می-گوید که خواندن آن خالی از لطف نیست.
اکبرعبدی می-گوید:
«یک روز سر سریال بودیم.
هوا هم خیلی سرد بود.
از ماشین پیاده شد بدون کاپشن.
گفتم: حسین این جوری اومدی از خانه بیرون؟ نگفتی سرما می-خوری؟!
گفت: کاپشن قشنگی بود نه؟
گفتم: آره.
گفت: من هم خیلی دوستش داشتم ولی سرراه یکی را دیدم که اون هم دوستش داشت و هم احتیاجش داشت.
من فقط دوستش داشتم!


http://rika.persianblog.ir/